Seitenanfang:

Link zum InhaltLink zum MenüLink zur Suche

Inhalt:

Rubrik: Lesen statt Hören
21. September 2003

Oba hadschad sei is ned leichd...

von Katharina Zabransky

Freak-Radio: Ich möchte Sie noch ganz kurz fragen, Herr Huainigg, wie alt waren Sie, als sie dieses Gedicht geschrieben haben ? Wenn ich fragen darf?

Franz-Joseph Huainigg: Da war ich ca. fünfzehn, also Jugendlicher.

Freak-Radio: Wir sind jetzt schon ziemlich am Schluss der Sendung, und ich möchte noch die Herrschaften am Tisch fragen, ob es noch irgendetwas gibt, was sie noch sagen möchten.

Franz-Joseph Huainigg: Ich möchte noch dazu sagen: also zu dieser Zeit hatte ich einen fünfzehnjährigen Bruder, der ist ungefähr gleich alt wie ich, der war immer unterwegs und hat Freundinnen getroffen, war bei Parties, Diskos und so, und ich bin immer zu Hause gesessen, und war eher traurig, und hab halt geträumt. Das war halt irgendwie auch wieder ein Weg für mich, und da habe ich drüber geschrieben.

Freak-Radio: Und damit danke ich nochmals den Gästen, Marlene Fuhrmann-Ehn, Franz-Joseph Huainigg, Peter Singer. Danke fürs Kommen.
Guten Abend und auf Wiederhören bei Freak-Radio.

Christine Nöstlinger: Iba de gaunz oaman kinda

I scheangl,
Des is fia de aundan
a hez.
Maunchmoi
bigd ma da dogda
a leugablasd
ibad ane brün.
Des haums in meina glas
bsundas gean.
Do zanegansa si,
Aum meisdn da Karli, .
Dea lochd daun
sovü
und
so laud, ,
das de aundan
goa ned meagn,
dasa no vü mea scheangld
ois i!
I stota!
Maunchmoi stota i wenig
und maunchmoi stota i vü,
und daun,
waun i goa ned stotan wü,
daun wiads gaunz oag.
Nua wauni bei da omama bin,
daun stota i nia.
Oba grod bei dera was wuaschd,
weu de mog mi a so!
I hadsch!
I hob ned olaweu
ghaschd
und I wea a ned
olaweu
hadschad bleim,
sogd da dogda.
Oba hadschad sei
is ned leichd.
De an schaun wega,
ois dedads di
goa ned gem,
und de aundan
schaun bled
und frogn:
Wia is den basiad?
Daun dazod
mei Mama
de gaunze gschichd
und i ste danem
und huach ma des au.
Aum liabsdn
renad i davau,
oba des kaun i ned,
weuli hadsch.
I zuzl,
Des hasd,
I stes
beim redn
mid da zungan
aund zend.
Waun
meine briada
a hez
haum woin,
daun
mochns mi noch,
weu
des ged leichd.
I hob
an freind
dea zuzld a.
Oba es is ned sche,
wauma
mid an freind is,
nua weula zuzld!


Link speichern auf:addthis.comFacebookYiggItMister Wongstumbleupon.comdel.icio.usMa.gnoliaask.comdigg.comTechnoratiYahooMyWeblive.com
Seitenanfang